.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فروش 6 درصد سهام حفاری شمال در یک دقیقه

شش درصد از سهام شرکت حفاری شمال امروز به عنوان سومین شرکت مشمول اصل 44 طی سال جاری، ظرف مدت کمتر از یک دقیقه در بورس فروخته شد.

به گزارش مهر، به دنبال برگزاری جلسه معارفه شرکت حفاری شمال در چهارشنبه هفته گذشته، شش درصد از سهام این شرکت امروز به عنوان سومین شرکت مشمول اصل 44 طی سال جاری در بورس اوراق بهادار عرضه شد و ظرف مدت کمتر از یک دقیقه و به قیمت 1400 ریال برای هر سهم به فروش رفت.

سهام شرکت حفاری شمال امروز از طریق 488 ایستگاه کارگزاری ، ‌صندوق مشترک و سرمایه گذار خارجی خریداری شد.

با عرضه سهام این شرکت نخستین شرکت بالادستی از زیر مجموعه وزارت نفت وارد بورس می­شود. شرکت حفاری شمال با سرمایه‌ای معادل دو هزار و 600 میلیارد ریال، سود هر سهم سال مالی 88 را معادل 158 ریال اعلام کرده است، که در نظر دارد 40 درصد سود خالص خود را میان سهام‌داران تقسیم کند. سودهای پیش‌بینی شده این شرکت برای سال‌های مالی 89،90 و 91 نیز به ترتیب معادل 351، 439 و 483 ریال پیش‌بینی شده است.

شرکت تامین سرمایه نوین بر اساس اقدامات کارشناسی شده هر سهم این شرکت را ارزشیابی کرده و کارگزاری بانک صنعت و معدن نیز مسوولیت عرضه این شرکت در بورس اوراق بهادار را بر عهده دارد.

شرکت حفاری شمال در بخش استخراج نفت خام و گاز طبیعی و فعالیت‌های خدماتی جنبی استخراج نفت و گاز، به استثنای بررسی‌های اکتشافی گروه و طبقه "خدمات جنبی استخراج نفت و گاز ، به استثنای بررسی‌های اکتشافی" قرار دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.